KONULAR

29 Ara 2017

KAPI SÜSÜ NASIL YAPILIR



Yeni bir yıla hazırlanıyoruz, Takvimde sayılı yapraklar kaldı. 2012'yi uğurlamak için geri sayıma başladık.Aralık ayı bir senenin sonudur fakat diğer senenin de başlangıcı.......tatlı telaşların yaşandığı aydır. Ev süslenecek hediyeler alınacak, yılbaşı gecesiyle ilgili planlar yapılacak.
Tabi planların en büyüğü yeni yıl için yapılanlar olacak kuşkusuz. Her sene yaptığımız gibi maddeler dizilecek alt alta. Önemli kararlar alınacak, '' Bu sene kesin yapacağım '' denilecek.

Bence yılbaşı gecesini evde geçirmek gibisi yoktur.'' gerçek konforu hissetmek için evde olmak gibisi yoktur'' derler gerçekten çok doğru bir söz.özellikle kış aylarında aynı duyguya kapılıyoruz çoğumuz.Battaniyenin altına sokulup kitap okumak.pencereden süzülen yağmur damlalarını izlerken bir fincan çay yudumlamak gibisi var mı?
Ben bu gün evimiz için ne yapalım sloganımı, Bugün yeni yıl için evimizi nasıl süsleyelim olarak değiştiriyorum....
Yine kapı süsü evet bayılıyorum bu kapı süslerine 



Bu kapı süsün de çuval kumaş, dantel ve kumaş çiçekler kullanılmış. Çuvaldan yapılan farklı kapı süsü projelerine bakınız.

Kumaş çiçekleri nasıl yaparım diyorsanız. kumaş çiçek yapımı projelerine bakınız.

 Her zaman kapı süsü yapımında simit kullanıyoruz, isterseniz hobi marketlerde satılan çok uygun fiyatlarda bulabileceğiniz simitleri kullanın. Arzu ederseniz kendi el emeğiniz ile hazırlayın.






Hepimizin evinde kumaş çiçekler vardır.......Yoksa siz atınız mı.....yapmayınnn..ben hep söylüyorum...atmayın...peki atmayalım da bu kadar çok ıvır zıvır nerede saklayalım....vallahi ben de bilmiyorum. en çok zorlandığım bölüm de bu nereye koysam...sadece elektrik süpürgesi ile havası çekilen saklama torbaları bir nebze işe yarıyor...en azın dan yer kaybını önlüyor...yine bıraktım kapı süsü anlatmayı...başka konulara atladım...gelin bakalım eski kumaş çiçeklerle nasıl kapı süsü yapılmış....Evde kumaş çiçeğiniz yoksa kendiniz yapınız....bakınız










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder