KONULAR

20 May 2015

YATAK BAŞI YAPALIM

Bu gün yatak odasına girdim ve yatak başımdan çok sıkıldığımı fark ettim...ne yapabilirim diye kısa bir araştırma sonucunda farklı fikirler buldum....henüz ne yapacağıma karar vermedim...fakat bulduğum bu projeleri sizinle paylaşmadan da yapamadım....Farklı projeler için bakınız.


Evinizde okuduğunuz ve artık kitaplığınıza sığmayan kitaplarınız mı var... vallahi benim o kadar çok kitabım var ki kolilere doldurdum...nereye kaldıracağımı bilemiyorum....benim gibi bu kitapları ne yapayım diyorsanız işte size farklı bir yatak başı projesi...


 Kitapları uygun aralıklar ile çiviyle tutturuyorsunuz...


 İŞTE SONUCU....BEN ÇOK BEĞENDİM YA SİZ...Fakat bence iyi bir sprey vernik ister.
Farklı bir yatak başı projesi daha......
Yatak başı ölçünüzde hazırlanan çıtalara uygun aralıklarla enine şeritleri gerin.
Daha sonra şeritlerin arasından geçirerek boyuna şeritleri iyice gererek kalın tel zımba ile tutturun.

  

Bu projede yapı marketlerde metre ile satılan hasır kullanılmış...eşinizde de yardım aldınız mı bence çok kolay ve çok şık bir yatak başına sahip olabilirsiniz.




Yatak başını değiştirmeyi düşünenler için bence farklı projeler....










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder